IT Podrška i održavanje

IT Odrzavanje

IT rešenja i održavanje za vašu kompaniju

Uz našu stručnost, profesionalni pristup i korišćenje modernih tehnologija, tvoje poslovanje je u sigurnim rukama. Prepustite održavanje IT sistema našim specijalistima!

Upravljane IT usluge

Microsoft 365

Izvršite migraciju vaših mejlova na Microsoft 365. Uz OneDrive od 1TB, uvek ažuran Office paket aplikacija, i Exchange mail server obezbedite osnovne digitalne potrebe vaše kompanije.

Antivirus zaštita

Uz antivirus program kao i aktivan monitoring i procenu rizika, povećajte sigurnost vaših podataka i naloga.

vCTO

Pratimo vaš rast i nove projekte, uz konsultacije donećete prave odluke za IT za svaki vaš poduhvat.

Backup, podrška kao i redovno ažuriranje

Dnevni, nedeljni i mesečni back-up za sve vaše servise, kao i proaktivno planiranje ažuriranja sistema.

Terenska podrška

Mogućnost terenske podrške i redovnih obilaska uz svaki paket podrške.

Managed Wi-Fi

Obezbedite kvalitetnu, pouzdanu i kompletnu pokrivenost svog poslovnog prostora WiFi signalom.

Administracija mreže

Naši sertifikovani administratori pružaju podršku za mrežnu opremu većine proizvođača.

Firewall, VPN, 2FA

Sigurnost je naš prioritet. Naše IT usluge uključuju firewall, VPN, kao i opcionu 2FA verifikaciju.

IT Podrška za sve sisteme

Bilo da koristite Windows, MacOS, ili Linux, pružamo podršku i rešavamo probleme na svakom sistemu.

Šta obuhvata IT održavanje?

Prema izveštaju ankete CompTIA iz 2019. godine, više od polovine malih i srednjih preduzeća koristi usluge provajdera IT usluga, dok još trećina razmatra ovu opciju. Postoje dva tipa IT održavanja: pasivno i proaktivno. Za pasivno IT održavanje, IT kompanija reaguje kada imate problem sa uslugom. Primer: tehnička podrška, kako udaljena tako i na licu mesta.

Proaktivno IT održavanje

Vi zajedno sa IT kompanijom radite na planiranju i održavanju vaših IT resursa, uključujući preduzimanje mera opreza koje smanjuju rizike od sajber napada, loše performanse (kao što su spori računari) i monitoring mreže. Neki pružaoci upravljanih IT usluga fokusiraju se na velike korporacije koje outsourcuju određene delove svojih IT operacija. Međutim, mi smo usmerili našu na IT usluge koje smo videli da najbolje funkcionišu za mala i srednja preduzeća tokom 15 godina koliko sarađujemo s njima.

Benefiti proaktivnog IT održavanja

Smanjeni Troškovi

Jedna od najznačajnijih prednosti upravljanih IT usluga za mala i srednja preduzeća (MSP) su uštede u troškovima. Zapošljavanje stalnog IT osoblja može biti skupo, posebno za mala preduzeća s ograničenim budžetima. Upravljane IT usluge pružaju pristup timu IT stručnjaka po delu troškova. MSP-ovi mogu pružiti različite usluge, od osnovnog održavanja mreže do naprednih mera sajber sigurnosti, sve to za fiksnu mesečnu naknadu. To omogućava malim i srednjim preduzećima da planiraju svoje IT potrebe i izbegnu neočekivane troškove.

Ekspertiza i Iskustvo

Provajderi upravljanih IT usluga imaju tim stručnjaka sa godinama iskustva u upravljanju IT infrastrukturom. MSP-ovi imaju specijalizovane veštine i znanje koje mala preduzeća možda nemaju interno. Outsorsing IT potreba pružatelju upravljanih usluga omogućava malim i srednjim preduzećima pristup ovoj ekspertizi bez potrebe za ulaganjem u skupe obuke ili dodatno zapošljavanje osoblja. To znači da se mala preduzeća mogu fokusirati na svoje osnovne poslovne aktivnosti dok MSP-ovi brinu o njihovim IT potrebama.

Unapređena Mrežna Sigurnost

Sajber sigurnost je jedan od glavnih prioriteta za mala i srednja preduzeća, s obzirom da sajber napadi mogu dovesti do značajnih finansijskih gubitaka i oštećenja reputacije. MSP-ovi nude različite sajber sigurnosne usluge, uključujući sigurnost mreže, antivirusnu zaštitu i bekap i oporavak podataka. Takođe mogu pružiti redovne procene sigurnosti radi identifikacije ranjivosti i primene mera za umanjivanje potencijalnih rizika. Sa MSP-ovima, mala preduzeća mogu biti sigurna da su njihove mreže sigurne i da su njihovi podaci zaštićeni.

24/7 Praćenje i Podrška

Provajderi upravljanih IT usluga nude 24/7 praćenje i podršku, obezbeđujući da je IT infrastruktura malih preduzeća uvek u funkciji. MSP-ovi koriste napredne alate za praćenje kako bi otkrivali i rešavali probleme pre nego što postanu ozbiljni. Ovo znači da mala preduzeća mogu izbeći vreme nenamernog prekida i održati produktivnost. Dodatno, MSP-ovi pružaju podršku putem help desk-a, omogućavajući zaposlenima da odmah dobiju pomoć u vezi sa bilo kojim pitanjima vezanim za IT.

Povećana fleksibilnost

Kako preduzeća rastu, rastu i njihove IT potrebe. Upravljane IT usluge nude podesiva rešenja koja se mogu prilagoditi promenama poslovnih potreba. MSP-ovi brzo i lako mogu prilagoditi usluge prema potrebi, bez potrebe da mala preduzeća ulažu u dodatnu hardver ili softver. Ovo znači da mala preduzeća mogu proširivati svoje poslovanje bez brige o tome da li njihova IT infrastruktura može pratiti taj rast.

Kontaktirajte nas da zajedno rešimo Vaše IT probleme.

Uz našu ekspertizu možete se posvetiti onome što je Vama bitno - da razvijate Vaš biznis.

Kontakt forma